אטמים ומוצרי אטימה

סופרגום מייצרת אטמים בחיתוך, בהתאם לכל התקנים המובילים המוכרים, או לפי שרטוט לקוח. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו חותכת אטמים בדיוק מקסימלי ובאיכות חיתוך אופטימלית – בהתאם לצורה, לעובי ולחומר המבוקשים.

מכונת ה-CNC הדיגיטלית המתקדמת שלנו מצוידת בראש מיוחד לחיתוך אטמים עד לעובי של 20 מ"מ, מחומרים אלסטיים ומחומרים אחרים כגון SIGMA, THERMICULITE, GRAPHITE ומגוון יריעות גומי. החיתוך מתבצע לאחר הזנת קובץ CAD של האטם המבוקש אל מכונת החיתוך.

בנוסף, אנחנו מייצגים מספר יצרנים מובילים בתחומי הגומי והאיטום:

  • חברת Flexitallic, המפתחת חומרים כגון SIGMA ו-Thermiculite עבור עבודה בתנאי קיצון.
  • חברת Safetech, המתמחה בייצור מחברים גמישים מגומי ומבד.
  • חברת Trelleborg, המתמחה בייצור יריעות גומי וצינורות גומי גמישים.

אטמים חצי מתכתיים

דגם CG

אטם ספירלי דגם CG הינו בעל ספירלה מתכתית מלופפת עם חומר אטימה וטבעת מרכוז חיצונית אשר משמשת גם כמעצור מכני . מיועד לשימושים כלליים באוגני RF ו-FF. אטם זה יכול להיות מורכב משילובים שונים של מספר חומרים/מתכות.

דגם CGI​

אטם ספירלי דגם CGI הינו בעל ספירלה מתכתית מלופפת עם חומר אטימה, טבעת מתכתית פנימית וטבעת מרכוז חיצונית אשר משמשות גם כמעצור מכני. מיועד לשימושים כלליים באוגני RF ו-FF. אטם זה יכול להיות מורכב משילובים שונים של מספר חומרים/מתכות.

Style R​

אטם ספירלי דגם R הינו רכיב איטום בלבד המורכב מספירלה מתכתית מלופפת עם חומר אטימה, באטם זה לא קיים מעצור ולכן על מנת לא לדחוס אותו יתר על המידה העצירה צריכה להתבצע ע"י האוגן. מתאים בעיקר לאוגני זכר/נקבה. אטם זה יכול להיות מורכב משילובים שונים של מספר חומרים/מתכות.

דגם RIR​

אטם ספירלי דגם RIR מורכב מספירלה מתכתית מלופפת עם חומר אטימה וטבעת מתכתית פנימית המקנה יציבות לאטם ומשמשת כמעצור מכני. מתאים בעיקר לאוגני זכר/נקבה. אטם זה יכול להיות מורכב משילובים שונים של מספר חומרים/מתכות.

אטם פלקספרו (קמפרופיל)

אטמי פלקספרו הינם אטמים בעלי מבנה של ליבה מתכתית אחידה עם חריצי טבעות קוצנטריות משני צידיו וחומר אטימה רך אשר נאחז בחריצים אלו בזמן סגירת האוגן. אטם זה מגיע במספר דגמים PN, ZA, ZG. אטם זה עמיד ללחצים גבוהים במיוחד אך עם זאת ניתן לסגירה במומנטי סגירה יחסית נמוכים.

אטמי Change

Change™ הינו הפיתוח האחרון של חברת פלקסיטליק, אטם זה בנוי מספירלה מתכתית עבה במיוחד אשר מספק לאטם קשיחות רבה אך גם גמישות גבוהה, אטם זה ספק את טכנולוגיית האיטום הסטטי הדינמית ביותר.

אטמים מתכתיים מסוג RTJ

אטם RTJ דגם R

אטם זה מיוצר גם בחתך אובלי וגם בחתך אוקטגונלי. אטמים אלו ניתנים לשימוש אך ורק באוגנים מסוג RTJ ומיועדים בדר"כ לשימוש בלחצים/טמפרטורות גבוהות.

אטם RTJ דגם RX

אטם זה מיוצר רק בחתך אוקטגונלי ומהווה שיפור של דגם R. אטם זה מיועד לשימוש באוגנים בהם ישנם רעידות. אטמים אלו ניתנים לשימוש אך ורק באוגנים מסוג RTJ ומיועדים בדר"כ לשימוש בלחצים/טמפרטורות גבוהות.

אטם RTJ דגם BX

אטם זה מיוצר רק בחתך אוקטגונלי ומיועד ללחצים גבוהים במיוחד (עד 20000 psi). באטם זה קיים חור לאיזון לחצים, על מנת לוודא כי הלחץ משני צידי החריץ באוגן שווה ומאוזן. אטמים אלו ניתנים לשימוש אך ורק באוגנים מסוג RTJ.

חבלי אטימה

חבל אטימה דגם 894

תרמיקולייט 894 הינו חבל אטימה המיועד לטמפרטורות גבוהות במיוחד (1000 מעלות צלזיוס).

חבל אטימה 26D

חבל אטימה העשוי מסיבי טפלון טהור (PTFE)

חבל אטימה 304

חבל העשוי מסיבי פחמן באיכות גבוהה ספוג בחומר סיכה באיכות גבוהה ומכיל מעכבי קורוזיה.

חבל אטימה 2001

חבל העשוי מחוט ארמיד חזק במיוחד ספוג בטפלון (PTFE) וחומר סיכה לטמפרטורות גבוהות.

לוחות אטימה

לוח אטימה סיגמה 500

לוח אטימה מטפלון (PTFE) אשר עבר חיזוק במבנה הפנימי ומכיל כדוריות זכוכית חלולות לדחיסות משופרת

לוח אטימה סיגמה 511

לוח אטימה מטפלון (PTFE) אשר עבר חיזוק במבנה הפנימי ומכיל מלאן של סיבי סיליקה.

לוח אטימה סיגמה 588

לוח אטימה מטפלון (PTFE) רך המורכב מ-3 שכבות ובעל דחיסות גבוהה במיוחד למקרים בהם נדרש מומנט סגירה נמוך.

לוח אטימה תרמיקולייט 815

תרמיקולייט 815 הינו לוח אטימה לטמפרטורות גבוהות במיוחד (עד 1000 מעלות צלזיוס) ועמיד בפני חמצון, הלוח מחוזק בליבת נירוסטה מחורצת.

לוח אטימה מגרפיט RGS3

לוח אטימה העשוי מגרפיט בדרגת ניקיון גבוהה (98%) מחוזק בליבת פלב"מ 316 מחורר בעובי 0.1 מ"מ.

SF2800​

לוח אטימה העשוי מסיבי ארמיד מקושרים בגומי ניטרילי באיכות גבוהה, לשימושים כלליים בתעשייה, מכיל ציפוי SARK III למניעת הדבקות לאוגנים .

SF3300

לוח אטימה העשוי מסיבי ארמיד וזכוכית מקושרים בגומי ניטרילי באיכות גבוהה, לשימושים כלליים בתעשייה, מכיל ציפוי SARK III למניעת הדבקות לאוגנים.

אטמי גומי

אטמי גומי ניתן לחתוך ממגוון חומרים ובמגוון עוביים, לפי דרישות הלקוח.
אסף שחם
מנהל מחלקת הנדסה וטכנולוגיה, סופרגום סוכנויות

אטמים הינם רכיב קריטי בבטיחות של כל תהליך ייצור. אצלנו בסופרגום, המטרה היא להבין היטב את הצרכים של הלקוח ולספק לו את פתרון האטימה הטוב ביותר.

דילוג לתוכן